måndag 29 augusti 2011

tumblr.com

Okej då är sommaren oficiellt slut, nu är det höst, nu börjar skolan. Det har vart en skitbra sommar och nu ska jag bara överleva 8 månader till det blir maj igen. Som ni kanske vet avskyr jag både hösten och vintern,eller rättare sagt jag hatar mörkret. Jaja det blir nog bra iallafall.
Somnade vid 3, vaknade vid halv 8 av att TVÅ lägenheter fick för sig att borra med betongborr...inte för att vara sån...men halv jävla 8 på morgonen? Kan det inte vänta till kvällen när folk normalt inte ligger o sover. Min sömn är helig ffs.
Nu ska jag gå upp, klä på mig och sen ska jag åka o käka lunch med Tilda och Elina innan skolan börjar!

1 kommentar:

Optimisten F. sa...

Men tänk på att bara nu under hösten ska vi ha ett 2 års kalas (E), ett 4års kalas (O), ett 1årskalas (B) och ruschligt massa julpyssel.

Du står för pepparkakshuset i år väl?