torsdag 11 augusti 2011

semester

NU HAR JAG SEMESTER!!! INGET MER JOBB! Den här dagen var en riktig jävulsdag eftersom det var hockey här i byn och då ska alla...ALLA...tydligen äta på Börjes innan, vafan -.-
Men jag var sprudlande glad hela dagen ändå, för det var ju sista dagen :)
Så i morgon på morgonen så packar jag min lilla (gigantiska) ryggsäck och åker tåg till norrköping, möter malin och blir upphämtad av en snäll daniel som kör oss till SKOGSRÖJET! Kalas! Ska bli så jävla kul! har inte sett HCSS på ett år, så jag är sjukt pepp på dom :) och wasp och dynazty och bullet! woopwoop! Förstår btw inte hur en ryggsäck kan vara så jävla full när man inte har packat något? Fast tydligen så har jag ju det...men vad?

Svar på kommentar till Jasmine: Jaaa men jag måste ha någon som vill dela min dubbelsovsäck också ;P Annars blir det ju lika kallt ändå, fast med mer plats förstås ^^

Inga kommentarer: