tisdag 27 mars 2012

älskar tradera

Okej nu blev jag helt plötsligt på jävligt mycket bättre humör!! Fick post idag från en auktion jag vann på tradera! Im in fucking love!! En väst såklart ;) Men vafan om folk har sko-fetisch och köper typ 40 skor så kan väl jag ha väst-fetish och ha 40 västar, right!? :P Sjukt snygg var den iallafall, dock helt mongo passform så jag måste sy in den en hel del på sina ställen, men det är inga problem! Tur att man har någorlunda sy-skills iallafall! Sen kommer den sitta som en smäck! Värsta bling bling! Ni kan ju inte säga annat än att den är jävligt snygg eller hur!? ;)

Folk brukar förövrigt fråga rätt ofta vart jag köper mina västar. Majoriteten köper jag på tradera. Och oftast köper jag inte dom som västar utan som jeansjackor och sen klipper jag till dom och pimpar dom med diverse grejer. Västar är ofta dyrare på tradera än jackor, vet inte varför, jackor kan man få för 30 spänn typ. Och många av dom har jag köpt i barnstorlekar, ett tips då slipper man sy om dom så mycket.



Inga kommentarer: