lördag 3 mars 2012

hallå

Allså jag får ibland för mig att jag ser ut som en transa (asbra att jag skriver det i bloggen nu kommer alla andra också tycka det hahahaha). Kanske beror på att jag har så markerad käklinje...eller kan det bero på att jag har snopp? maahhaa nä det har jag inte, det hade vart rätt kul dock!

Nu kommer minstebror och hans tjej och käkar mat här ikväll, sen ska vi hejja på Dynazty i melodifestivalen! Sååå ni måste ringa o rösta ikväll ju så vi får se dom i finalen :)

Tänker på dig mitt Majs <3

2 kommentarer:

Jasmine sa...

Skulle precis skriva att jag också tycker att man ska rösta på dynasty, jag gjorde det, så åkte de ut. Jävla sikt. Låten va ju värsta bra. Hade hellre skickat dem till eurovision än nån ballad som det nog kommer bli i år.

Poppy sa...

Puss på dig Ellen!!