onsdag 14 mars 2012

new in

När jag har gjort någon bra prestation eller tycker synd om mig själv, så shoppar jag :P Man kan fan köpa lycka allså ;) Och denna gången var det på grund av en blandning av båda så jag köpte två saker hehehe. Å andra sidan är prestationen (tentan) inte förrän i morgon, så om jag inte klarar den får jag väl lämna tillbaka nåt hehe ^^ Och hör och häpna! Jag köpte ett par shorts, för första gången i hela mitt liv! Dom är jävligt mycket snyggare än på bilden, för här ser dom bara blå ut, annars är dom lite blågröna i olika färger. Ser ut som ett par runawaydreams shorts, fast mycket trevligare för plånboken! Ni får dock inget kort på min rövah! Och ha överseende med mina bleka håriga ben :P Och att det ligger en plastpåse emellan dem, städa dagarna innan tenta är inte direkt prio (men shoppa är tydligen det hehe) Det bästa var nog att kassörskan slog in fel så jag fick dom 50 spänn billigare ;) Sen köpte jag linnet under också, svart på framsidan och dödskalle-spets på baksidan, also awsuum!

1 kommentar:

Poppsan sa...

Sjuuukt snyggt - vart har du handlat???!! PUSS