tisdag 27 mars 2012

tisdag

trots att min tisdag började så pissigt blev det en riktigt bra tisdag!
Mötte upp Viran och käkade lunch och sen tog vi en lång promenad ut på djurgårn. Jag hade planerat att dra hem i relativt vettig tid för att plugga idag. Det gick inte så bra, vi mötte Pippi och Sofia och hängde lite och sen bestämdes det att vi skulle gå till anchor och fira av tisdagen. Så vi drog dit och tog nån öl och snicksnackade en massa, sen kom även cavve och lite annat folk. Vid 22 tiden bestämde jag att det fick vara nog och tog med mig Elvira till 7eleven och åt lite macka och nu är jag hemma. Skönt soft tisdag som slutade mycket bättre än den började! I morgon blir det iallafall plugg och senare blir det bio med mina flickvänner, känns som onsdagen kommer bli riktigt bra också, iallafall om man bortser från plugget :P Godnatt mina vänner, sååv sött!

Inga kommentarer: