lördag 31 mars 2012

tingsryd

Ja jag är ju hemma i tingsryd nu, hos mora o fara och grishunden! Stannar här till annandagen. Jag har fått ett nytt rum (ja jag är jävligt bortskämd som får ett eget rum trots att jag flyttat hemifrån) eftersom min fara snodde mitt gamla till att bygga kontor. Men nu har jag fått ett nytt, nya tapeter och nytt golv så det känns najs trots att det är rätt mycket mindre. Just nu står bara min säng och ett skrivbord här så det är lite eko-tomt, men ska försöka styra upp lite i dagarna och sen får jag väl ta kort så ni får se, eller ja det intresserar väl kanske bara er som vart hos mig förr :P Men skitsamma. Nu vill fara att vi ska åka till IKEA och köpa en ny garderob, kan jag väl gå med på om vi äter köttbullar och potatismos där också ;P

3 kommentarer:

Jasmine sa...

Vi kommer till Tingsryd imorgon och på påskdagen. Kan du inte nån av de dagarna är du välkommen hit onsdag eller torsdag i veckan som kommet :-)

Hanna sa...

Ja jag vill se bilder :-D grymt nyfiken på tapetsering jag bara fått höra om men inte se ;-) Puss

F. sa...

Klart att du ska till IKEA och käka köttbullar! Nice!