lördag 24 mars 2012

fuldag

har en såndär fuldag idag, när vad man än gör åt sig själv så är man ändå ett hopplöst fall. Drygt att jag ska ut ikväll och kommer känna mig som en påse skräp >.< fast jag ser alltid ut som en påse skräp när jag dricker så det spelar väl ingen roll kanske hehe :P Och nä jag fiskar inte efter komplimanger, jag tar inte mot sånt där ändå :P

har hängt med syrran och barnen idag, underbara älskade barn! Först åkte vi till IKEA (för att handla en glasburk haha) och åt köttbullar med mos wooohoooo! Sen åkte vi till deras nya båt (eller rättare sagt FÄRJA) och hängde där en stund, sjukt najs, som en sommarstuga på vatten, fast med mer deluxe grejer (vår stuga har tillexempel inte två toaletter hehe). Fint jävla väder så det kändes som det var mitt i sommarn! underbauuurt!

Inga kommentarer: