tisdag 13 mars 2012

röv

jaa om man räknar från i söndags så har ju denna veckan hittills varit riktigt riktigt dålig, sämsta på evigheter faktiskt. Hoppas bara att det inte fortsätter så för jag har ingen lust att inte klara tentan på torsdag.
Skönt att det är fint väder iallafall, jobbiga saker känns typ en miljard gånger lättare då! Hade det vart höst hade jag väl hoppat från fönstret (det är typ 3 meter iofs så jag hade ju typ stukat foten)

Var på Danderyds sjukhus idag, herre jävlar vad stort det va, aldrig vart där förr. Ungefär som att sätta in växjö-stad i ett hus kändes det som :P Mindre kul när läkaren startar mitt besök med "ja många tycker att det här är obehagligt, att det gör väldigt ont. Ganska många svimmar också så säg till om du mår dåligt". Vad i helvete!? Så där kan man väl inte säga heller!? Fast jag kontrade med "Det är lugnt, jag är rätt tuff jag" :P

Har suttit och pluggat nu i ett par timmar sen jag kom hem, jag ska fan klara denna tentan har jag bestämt! Det är inte okej annars. Ikväll ska jag käka på Koh Phangang med hanna,danne och fizzy, känns faktiskt jävligt behövligt!

Inga kommentarer: