torsdag 8 mars 2012

Lagade blodpudding till middag idag, eller ja vafan lagade o lagade, jag stekte den i stekpannan :P Inte direkt nåt jag brukar äta, har aldrig gjort det till middag nångång, men det var ju jävligt billigt, 11 spänn för 500 gram! ^^ Och iallafall, vad kryddar man egentligen blodpudding med? Jag tycker att det smakar pepparkaka, typ bara! Så för mig är det ungefär som att äta pepparkaksdeg med en massa lingonsylt...som dock är godare än vad det lät :P


Idag är det btw 4 år sen min gudson döptes! Tiden går sjukt sjukt sjukt fort! Jag var och passade alla 3 barnen igår, helt underbara. Jag fick så mycket kärlek och gos så jag kanske klarar mig till nästa helg då vi ses! Underbara underbara barn, dom vände min dåliga dag till en jättebra dag!

1 kommentar:

Jasmine sa...

Åh va gott med blodpudding, märks att det är dyrare i sthlm. Här kostar det typ hälften, billigt i vilket fall :-) tror det är kryddpeppar i dem som smakar jul.