fredag 16 mars 2012

Visst är det kul när man ser amerikanska program om superduperfeta människor som ska gå ner i vikt. I slutet av programmet visar det sig att deras stora prestation dom har gjort är att dom bytt ut vanlig cola mot diet coke. Ah, smidigt. Funderat på att sluta äta allt friterat och kanske gå till bussen istället för att rulla dit? Näää vi byter bara ut colan. Det är ju fan lika mycket skräp i det! Ja jag vet jag dricker bara cola zero, men det är absolut inte för kaloriernas skull, utan för att jag tycker den är mycket godare ( och säg fan inte att det inte är nån skillnad haha, it is!). Och ja jag vet att det inte är bra det heller :P Jag hade lika gärna druckit vanlig cola som zero, nu råkar jag bara tycka den är godare. Sen dricker jag ju inte 4 liter om dagen som diverse familjer. Ja vet inte riktigt vad jag ville säga med det här, men ja

Inga kommentarer: