måndag 26 mars 2012

mupp-dag

Kunde verkligen inte somna i natt, så klockan 6 när klockan ringde hade jag inte sovit ett skit :P
Men jag tänkte att denna föreläsningen kändes sjukt viktig så jag pallrade mig upp ala zombie mode och åkte till skolan. När vi väl kommer dit så kommer inte föreläsaren....det visar sig att han inte ens fått reda på att han skulle föreläsa, tjoho! Men ball gubbe som han är så sätter han sig på tunnelbanan och kommer ändå, dock en timme senare. Så vi har suttit där och glott i en timme när man egentligen kunde sovit lite. bajskorv! Sen fick vi en ultraspeedad version av hans föreläsning på en timme istället för två :P Sen åkte jag hem, la mig i sängen och sov till halv 2. Vilket allså innebar att jag struntade i att gå på den andra lektionen som började vid 13, sjukt skönt jag hade dött annars och när man är död lär man sig ändå ingenting, right?

Inga kommentarer: