fredag 9 mars 2012

En av anledningarna att jag verkligen inte vill sluta skolan är att jag kommer sakna den gemenskapen vi har i skolan. Vi snackar så mycket skit och skrattar så mycket, jag kan inte se mig göra det på en arbetsplats på samma sätt (förutom Börjes-korvbod ^^). Jag älskar att kunna gå till skolan och prata om allt jävla skit som finns utan att det behöver vara något vettigt överhuvudtaget och skratta åt nåt elakt ihop med sina vänner. Så, där har ni den absolut största anledningen att jag aldrig vill sluta skolan, jag kommer sakna mina klasskompisar och hela grejen med skolan. Tur att jag ska jobba i skolan sen då :P Fast jag är ju hellre elev, det är ju lite grejen ^^ Fyfan jag kommer få sånt sjukt ångestanfall innan jag ska sluta, normala människor tycker det är skönt att de klarat av en utbildning, jag vill aldrig sluta.

Sara: Jaja..Somliga straffar Gud med detsamma
Jag: va sa du? Somliga straffar Gud med Usama? säger man så?
... Jag har aldrig hört det ordspråket förr

Inga kommentarer: