fredag 23 mars 2012

puckon


Andra köket har satt upp lappar om att vi ska ha korridorsfest här. Problemet är att vi i vårt kök absolut inte vill umgås med varandra. Majoriteten i mitt kök är rena rama UFOn. Finns trevliga personer men dom är lätträknade (en...så). Det finns tillexempel en tjej som fan inte kan förmå sig att hälsa ens och hon svarar inte när man pratar med henne, hon blänger bara på en som om hon önskar att man skulle falla ihop och dö. Jag trodde seriöst att hon var stum i flera månader till hon började ta hit kompisar och snackade som fan! Hon är så sjukt skum och jag blir så sjukt irriterad på att man inte kan vara trevlig och bara säga hej!!! Jag hälsar inte längre, utan blänger bara tillbaka eller låtsas att hon inte finns. Baaah konstiga konstiga människor!!! Och jag skulle inte ens festa med er om det var gratis sprit och mat, jag vill inte umgås med er.

Inga kommentarer: