måndag 12 mars 2012

En kompis sa till mig idag (angående en annan kursare):
"shit hon gillar verkligen inte dig! Hon har ju inte ens pratat med dig nån gång och ändå märks det så väl att hon inte tycker om dig!"
Jag: det är lugnt, jag är van vid att folk som inte känner mig ogillar mig haha

Har skrivit om detta förr men det är fan märkligt att tjejer ofta ogillar mig utan att känna mig det minsta. Fast det är väl ett rätt typiskt kännetecken för tjejer också hehe. Jag ogillar ju en hel hög med människor jag inte känner, jag är så elak mohahaha! Fast mig kan man ju bara inte ogilla, jag är rolig, jag ser till och med rolig ut så man behöver inte känna mig för att älska mig ;)



Du kan inte alltid ha kvar kakan och samtidigt äta den, det är omöjligt

1 kommentar:

Frieducha sa...

Vilken tur att JAG gillar dig.
Jag känner ju dig ;-)

PUSS!!