torsdag 15 mars 2012


så sjukt skönt att vara klar med tentan. Jag har ingenting att plugga på! Efter tentan drog jag in till stan och åt lunch med malin, frida och bore :) Sen har jag bara gjort ingenting, typ spelat världens roligaste spel på mobilen i 2 timmar hehe. Nu målar jag akvarell, provar en ny grej, köpte maskeringsvätska för ett tag sen som jag inte hunnit använda. Såå ni får väl se en bild om det blir bra iallafall :P I morgon ska vi på bio, vi ska se den där nya filmen Hugo C....nånting ^^ Och på lördag ska vi hem till Cin och mysa lite! På lördag fyller även världens bästa syster år så på söndagen blir det kalas hos henne <3


Måste sluta googla sjukdomar på nätet, jag blir typ helt säker på att jag ska dö på fläcken. Varför letar man alltid svar på flashback? pucko! Funderar på att flytta hem till någon ett tag, det snurrar alldeles för mycket när jag är ensam

Inga kommentarer: