onsdag 21 mars 2012

den här var ju lite frän! Jag har hamnat i värsta shoppingträsket, det blir som en drog. När man handlat nåt snyggt så får man en kick och är glad. Men kanske inte så bra för plånboken, fast jag har ju ingen plånbok :P Och så länge det funkar ekonomiskt så, och på fredag får jag pengar igen, så då blir det väl ännu mer shopping haha. Det är svårt nu när det finns så mycket snyggt man vill ha :P Ska kolla med skolan om jag inte kan få jobba lite, eller jävligt mycket, i april och maj så man har lite pengar inför sommarmånaderna när man inte får nån lön, då blir det ingen shopping alls så man får ju passa på nu eller nåt ^^ Och sälja massa grejer i min garderob där hemma, jag har fan alldeles alldeles för mycket kläder O.O Det vet man när man hittar grejer med prislappen kvar som man har glömt bort :P

Inga kommentarer: